måndag 30 mars 2009

Första dagen till ända

Jag överlevde! Kan inte påstå att det var nåt vidare högt tempo, men jag har klarat dagens uppgifter med glans! Nu går det hoppas att det blir lite mera fart imorrn...

Läste i tidningen att mitt jobb hänger på en lös tråd... Känns bra att man inte sagt upp sig utan bara har tjänstledigt. Vill ju inte gärna bli arbetslös i dessa tider. Känns inget vidare heller att hoppa på en tjänst som inte leder nån vart... Vi får väl se vad framtiden bär med sig... Saknar mina underbara arbetskamrater. Saknar mina underbara tjockmagade arbetskamrater som nu går hemma och väntar på att liten ska komma ut och jollra och se söt ut. Jag kommer och hälsar på när de små paketen kommit! Var så säkra!

Det här är den tredje måndagen på raken som jag kommit hem och varit antingen arg eller ledsen. Ska det fortsätta så här kommer jag att sluta gilla måndagar. Fast idag berodde ilskan mest på uteblivna besök och oro för om jag får behålla jobbet eller inte. Men det stör mig massor att behöva börja veckan med ilska då jag haft en så lugn och trevlig helg!
Slutsvamlat! Nu är det CSI.

Inga kommentarer: