söndag 15 mars 2009

Så var den gjord...

Sista arbetsdagen på jobbet för ett tag framöver... Fy vilken jobbig helg det har varit, eller vecka för den delen! Jag har sagt hej då till höger och vänster. Gråtit jättemånga tårar och känt mig usel och rutten. Men jag har fått MASSOR av fina ord att ta med mig och det värmer ju förstås! Idag fick jag en dikt av min kära arbetskamrat J-O som fick hjärtat att svämma över! Tårkanalerna med för den delen! Den var så fint skriven, trots att han, blygsam som han är, "svängde ihop den" på en kort stund! Men vad är det som säger att mycket tid ger bättre resultat än kort tid?

Det var lite tungt ikväll. Hade svårt att slita mig. Är inte säker på att jag gjort allt jag skulle, skrivit ner allt som skulle skrivas ner. Att lämna tillbaka nyckeln kändes som spiken i kistan. Det var svårt! Men, nu är det gjort! Imorgon är det nya tag på mitt nya jobb. Dags att krypa isäng så att man orkar med morgondagen...

4 kommentarer:

Jenny sa...

Hoppas du haft en kul dag på nya jobbet!! Kram

Anonym sa...

Sitter här så här på morgonsidan på ditt gamla jobb och hoppas att första dagen på ditt nya jobb gått bra.(Trevligt att bli omnämnd förresten)/J-O

Anonym sa...

Hoppas allt gått bra första dagen på ditt nya jobb. Vi ses när du har vägarna förbi det gamla :-)
Kram

Anna sa...

Tack, den gick bra! Första dagen!
kram
Hoppas du höll dig vaken hela natten J-O!