tisdag 17 mars 2009

Dag 2 avklarad!

Första dagen på nya jobbet var en trött dag. Vi satt och gäspade allihop! Mycket information att ta in, lite praktiska saker att göra... Jag hann tänka mer än en gång att om det ska vara så här så kommer jag att dö av uttråkning! Men idag har det varit mera fart och fläkt! Jag har själv fått göra lite praktiska saker istället för att bara sitta och titta på. Det är fortfarande många nya saker att ta in. Att själv styra upp sin arbetstid, utarbeta sina egna rutiner, få ordning på allt kommer att ta lite tid, men det ska nog gå bra i slutändan.

När vi pratar om olika saker kan jag komma på mig med att säga: "På jobbet gör vi si och på jobbet gör vi så." " Mina jobbar kompisar säger..." osv. Jag har inte släppt er än, kära arbetskamrater! Men jag måste säga att jag gett mig in på en enorm utmaning! Om inte det här gör mig mera organiserad och trygg så vet jag inte...

Inga kommentarer: