tisdag 10 mars 2009

Allt och inget

Jag har separationsångest!! Jag började redan före helgen att säga hej då till arbetskamrater som jag inte hinner träffa under mina sista arbetsdagar... Känns jättejobbigt!
Men samtidigt ska det bli kul att prova på något helt annat! Kluven alltså...

Cajsa har börjat inskolning på sitt nya dagis och hon tycker att det är kul! Hon sa till faster Jenny att hon kände sig glad! Det värmer i mamma-hjärtat att höra sånt! Hon har varit så nedstämd och ledsen under så lång tid att man nästa glömt bort den lilla solstråle som gömmer sig inuti Cajsa! Hon kan verkligen skina som en sol!

Imorgon är jag äntligen ledig! Ska bli såååå skönt! Även om jag vet att det innebär en hel massa städjobb, bakning, matlagning, tvättande, vika tvätt, hänga tvätt, dammsuga och naturligtvis leka en hel massa, så ska det bli skönt! Oscar och jag får några timmar tillsammans bara vi två! Jag frågade vad han ville att vi skulle hitta på och då sa han: "Pela Malia galaty!" (Spela Mario Galaxy) Men vi får väl se om det blir så, eller om vi bakar lite trolldeg istället!

1 kommentar:

Jenny sa...

Lilla Casja Kavat lät super nöjd med sitt nya dagis...UNDERBART!!=)Och det värmer även faster hjärta! Kram