torsdag 12 mars 2009

Såååå

Då är det bara tre dagar kvar på jobbet... Känns lite vemodigt måste jag säga... Men jag har slitit hela dagen med tårtan dom ska få, bara så att dom VET att dom är guld värda allihop! Kommer att sakna dom massor! Men än så länge är nya jobbet bara på prov... Vi får väl se om några månader hur det känns att jobba ensam...

I helgen är det också final, melodifestivalfinal. Gissa vem som jobbar lördag kväll... Ja, just det. Blir inget livebloggande kan jag säga... Men vi ska i alla fall äta varmkorv med bröd!

Cajsa hade en superkul dag på dagis! Hon satt med tre andra tjejer och lekte med lera! Dom pratade och skrattade så jag fick dåligt samvete när jag skulle till att hämta henne... Men hon följde glatt med när hon såg sina syskon! Sen fick hon bjuda sina nya kompisar på glass idag eftersom hon fyller 5 år imorgon. 5 ÅR!! Tänk att det är så länge sen hon var en liten skrikig bebis som var sötast i hela världen, enl hennes storasyster... Men det tyckte vi allihop!

1 kommentar:

Jenny sa...

Japp!=)ÅH! önskar att jag hade kunna komma på tajsas kalas....SAKNAR ER!!! Kram