torsdag 2 april 2009

Gräsänka

Eller heter det så när gubben åker på LAN? Är man kanske teknikänka? Tål att tänka på!

Första veckan på nya jobbet till ända. Tycker att jag klarat det ganska bra! Har satt igång ett projekt som jag hoppas ska bära frukt hyfsat snart och sen fortsätta att rulla på och ge förbättringar. Mycket arbete återstår, men jag har i alla fall börjat!

Johan och några till stack iväg till Orsa nu i kväll... blir endel bilkörning innan dom är framme... Om jag räknat rätt är dom halvvägs till Sundsvall nu, och då är det en bra bit kvar... Tur att dom är 4 stycken så att då hjälps åt att hålla sig vakna! Jag gav dom kaffe innan dom lättade härifrån, så en stund bör det sitta i.

Imorgon är det helg och vi ska storstäda huset barnen och jag. Fast först ska vi äta plättar till lunch!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ska du inte ha plättarna som morot för att få dom små älsklingarna att städa.
Saknar dom redan.
Kram/Kerstin