torsdag 23 april 2009

Lördag hela veckan, lördag hela veckan...

NU börjar helgen! Ledig i tre härliga dagar! Dom ska jag spendera i goda vänners sällskap på annan ort och några timmar i bubbelpoolen! SEMESTER! Sovmorgon! Efterlängtat! Ska bli underbart!

Började mitt nya liv idag, och sabbade det lika fort... Cyklade till jobbet i morse. Härligt! Men ruskigt ont i rumpan... Cyklade sen hem igen. Fick grillat till middag som avnjöts med ett glas vin... och DÄR föll mitt nya liv... Men jag ska cykla igen nästa vecka, den dag jag inte ska lämna barnen på dagis... Varje resa börjar med ett steg...

3 kommentarer:

piDDa sa...

77 dagar kvar till vassen :)

Anna sa...

Mhm... Först ska jag spa:a mig i helgen. Vassen får vänta!

piDDa sa...

Sååå! söndag invägning igen misstänker sig att man e goer :d