fredag 27 februari 2009

Så laddar vi igen!

Imorgon är det dags för Malmö att visa sig på styva linan. Melodifestivalen del 4 går av stapeln och jag har faktiskt inte en susning om vilka artister som är med, men det lär jag väl upptäcka...
Idag har vi i alla fall handlat hem lördagsgodis så att vi slipper det besväret imorgon. Popcorn finns ju alltid hemma, så det går ju ingen nöd på en om man säger så... När vi stod i kön på affären sa Cajsa: "Mamma, nu har vi köpt godis så att det räcker till flera lördagar!" Mmm... Skulle inte tro att det faller i god jord om jag nästa lördag nekar till godis och hänvisar till dagens inköp... Cajsa sa i nästa andetag att hon inte skulle gå med på att äta morötter hela lördan...

Ikväll är det åter ett avsnitt av Barda, så det är väl bara att pallra sig ner och bänka sig framför Bolibompa...
Ha de!

1 kommentar:

Anonym sa...

Laddar jag med inför morgondagen, men, som du, vet jag knappt vilka som är med...fast laddar än då=)
Hörde att Cajsa Kavat fått ett nytt dagis! HÄRLIGT!!
Kraaam