måndag 16 februari 2009

Mera skoter

Det var ju fint väder idag... Alla barn var förväntansfulla och färdiga för en skotertur. Men då uppstod ett problem. Ingen av barnen kunde hitta pappa... Varför? Jo, pappa var på jobbet. Men... Hur kan han jobba när det är fint väder och vi ska åka skoter? Tja... Svår fråga. Men när han kom hem blev han överfallen och sen gick skotern varm en lååååång stund. Till och med JAG fick köra ett varv! Men Alice tyckte att jag var lite mesig eftersom jag inte tordes köra så fort... Tack för det Alice! Men hon fick gasa själv några gånger när hon åkte med pappa, så det smällde väl högre kan man tänka...

Sen var vi på kalas hos grannen som i år fyller 25 år! (igen) Trevligt som vanligt! Grattis Annica! Och tack för fikat!
Tyvärr har jag fått ont i halsen igen, typiskt, men det kommer att gå över eftersom jag ska jobba imorrn... Typ...

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack själv,alltid lika roligt att bli 25.(varje år??????)