fredag 1 november 2013

Dagens bild nr 305

Alltså jag vet inte, men idag har jag en lustig känsla av att inte ha gjort ett skit och att det inte är bra. Förstår du? Jag har inte åstadkommit nåt och det kryper i hela kroppen av måsten som inte är gjorda och som jag skickligt sett till att de inte blivit gjorda genom fantastiskt bra och genomtänkta ursäkter. Tror jag. Vi går igenom dagen får vi se. Sovmorgon. Bra? Har haft A i sängen halva natten och sovit pissdåligt så ja. Hämtat Oscar hos kompis och surrat med jobbarkompisar. Bra? Tja. Fixat lunch av rester. Bra? Ja. Skjutsat Cajsa till sångläger. Bra? Ja. Surrat på jobbet och installerat grejer som kom med posten. Bra? Ja. Bakat 66 kakor och levererat 50 till RIK-festen. Bra? Jo. Blev kakorna bra? Den som lever får se. Suttit mycket med min leksak som kallas iPhone idag. Bra? Nej. Spelat piano och sjungit. Bra? Ja, det var länge sen. Dammsugit? Nej. Tränat? Nej. Tvättat? Njae. Vikt tvätt? Nej. Fixat middag? Njae. Är social med min familj? Nej. Bra dag? Tja, den som lever får se.
Chip

Inga kommentarer: