torsdag 14 november 2013

Dagens bild nr 318

Idag har jag spenderat tid med de här busungarna! Den store fotografen poserar själv med tungan på vädring! Skönt med barn i en sån här situation...
Annars har min dag varit tung idag. Om jag periodvis mådde dåligt förr så kunde jag iaf hålla ångesten i schack. Det kan jag inte längre. Minsta lilla ostruktur eller när det händer många saker på en gång eller oron för att träffa någon man känner när man ska försöka hitta bland hyllorna på Konsum gör att det blir härdsmälta. Flickorna var på NUS och tog sina sprutor idag. C hade funderingar om var ambulansen körde och det gick bra att förklara, men sen kom vi in i centralhallen... Det knöt sig i magen och jag ville bara springa därifrån. Usch. Jobbigt. Tur att jag kan vägen dit och hem. Hade det varit avstängt och ombyggt hade vi nog irrat runt ännu eftersom jag antagligen inte skulle ha hittat ut. Mindre bra...
Det känns konstigt eftersom jag inte var med på sjukhuset i måndags. Jag brukar inte vara rädd, jag har ju jobbat där.
En jobbig dag. Familjen var på begravningsbyrån. Det var bra för dem.
Hoppas att imorgon blir bättre. Jag och J är överens om att jag behöver kuratorhjälp och jag ska ordna det. Nu är mitt mående inte okej längre, jag behöver ta tag i och reda ut det.
Chip

1 kommentar:

Anonym sa...

Du vet väl om att du är värdefull❤️/ L