söndag 24 november 2013

Dagens bild nr 328

Söndag, sköna söndag! Sovmorgon och en härlig promenad i förmiddagssolen! Rogivande och lugnande! Åker till Träffpunkten i Sikeå och lämnar våra lussebullar och åker sedan till Bäck och dricker kaffe och surrar med finaste Bjöörnfamiljen! En tung dag, men för min del var den något lättare...
Sen besökte vi julmarknaden innan det var dags för handbollsmatch Sikeå - Malmberget. En skön promenadseger för Sikeå. Bra spel!
D-ungdom hade sammandrag idag och Cajsa, som fått spelförbud av läkaren sörjde. Flickorna vann samtliga matcher och hade haft ett bra spel! Kul!
Middag och veckoplanering. Lite inredningstankar. Sen var det dags att dra på sig träningskläderna och åka på tantinnebandy! Å herregud så kul! Å så jobbigt! Innan första bytet, efter två minuter, trodde jag att jag skulle avlida, men det blev bättre och bättre! Jättekul! Men jag misstänker att jag kommer att känna av vissa muskelgrupper imorgon... ;-)
Chip

Inga kommentarer: