tisdag 19 november 2013

Dagens bild nr 323

Tisdag. Låång dag. Vid två var all energi slut. Finaste Östen gav mig en behandling idag när han fick ett återbud. Jag vet ärligt talat inte hur jag skulle överleva utan mina fina arbetskamrater och goda vänner. Tack för att ni finns!
Hämtade hem trötta barn från skolan efter att ha sett Snödrottningen på Idunteatern. O somnade i bilen och hade 38,3 i temp. när vi kom hem. Klagade på huvudvärk och illamående. Fick en alvedon som returnerades 1 minut senare på badrumsgolvet. Det blir vab imorrn...
Missade föräldramötet om lågstadiets placering men fick mysa hemma istället.
Känner att jag behöver vara hemma och vila imorrn. Ringde kuratorn idag och hoppas att de hör av sig imorgon.
Nu är det fotboll. Sverige - Portugal. Heja Sverige!
Chip

Inga kommentarer: