torsdag 31 oktober 2013

Dagens bild nr 304

Ibland finns det dagar då man inte upplever sig ha presterat något men ändå känner sig nöjd. Idag är en sån dag. Stack iväg till Umeå på drop-in-klippning. Själv. En tur på Coop och Apoteket och sen hem. Cajsa hämtas av Jessika och Lova. Vi tömmer råttfällor. Sitter på var sitt håll och tittar på en skärm en stund. Åker på jobbet och jobbar en stund. Hem för kaffe och packa till Oscar. Skjutsa Oscar till sova-över-kompis. Handla med Alice. Surra med Katarina. En tur till Ljuva hem. Hem och tända ljus. Mysigt säger jag bara. Magkatarren har hållit sig lugn idag eftersom jag inte ätit något mjöl. Ett gäng kaffekoppar verkar inte påverka den nämnvärt. Känner mig rätt nöjd med dagen trots allt. Hade visserligen tänkt träna, men orken vill inte. Då vill inte jag heller. Det kommer fler dagar och fler tillfällen. Jag vet att man ska göra en plan och hålla sig till den och det ska jag när planen är klar. Än är den bara på planeringsstadiet!
Nu vankas middag och mys!
Chip

Inga kommentarer: