torsdag 10 oktober 2013

Dagens bild nr 283

Torsdag. Var tog den här veckan vägen? Tycker ändå att jag hunnit med att vara närvarande med mina barn under veckan. Hjälpt till med läxor och bara lyssnat på allt de har att berätta. Hållit mig lugn, vilket gör familjen lugn. Sen har jag å andra sidan känt mig krasslig och haft fruktansvärt ont i bröstryggen, vänster axel och arm. Det blev lite bättre efter behandling, men det gör ont ändå. Huvudvärken är konstant och den kommer jag inte undan heller.
Ikväll tog jag mig en tur till gymet medan Cajsa tränade handboll. 20 minuter på trappmaskinen, 94,4 våningar, 20 situps och sen fick jag rycka in som handbollsmålvakt. Kul! Bara en boll på näsan...
Imorgon är det äntligen fredag! Bara att photoshoppa ansiktsdragen och le sig igenom dagen så blir allt bra!
Nu lite mys med matNiklas och levande ljus!
Chip

Inga kommentarer: