söndag 6 oktober 2013

Dagens bild nr 279

Idag vaknade jag tidigt av ohågan. En ovälkommen gäst som gjort sig hemmastadd i mitt huvud. Dagens schema blev: 12:00 fotbollsavslutning pojkar och flickor -05. Match mot föräldrarna. Slutade oavgjort 3-3, men vi var bättre... (Jag-är-inte-bitter) 14:00 hemmamatch Sikeå SK - Kiruna. Vinst för Sikeå. Fikaförsäljning i foajén i paus. 15:30 handbollsträning C. 15:50 gymträning för mig. 8 min trappmaskin. 30 min rodd. Hämta C. 18:00 middag. Idag blev det hamburgare och pommes. Nu väntar jag på att disken ska hoppa in i maskinen av sig själv, tvätten ska vika ihop sig och hitta hem till sin garderob och att duschen ska bli ledig så att man får bort lite gymdoft.
Trevlig söndag alla glada människor! Imorgon börjar en ny vecka och nya utmaningar.
C och O byggde ett legotorn ända upp till taket!
Chip
PS. Allt kommer att bli bra. DS.

Inga kommentarer: