lördag 12 oktober 2013

Dagens bild nr 285

Väcktes 06:30 av Alice som med hög röst förklarade att jag måste kliva upp! Ööh?! Nä! Min väckare var ställd på 07:45! Blev jag glad. Nej.
Hon skulle iväg på säsongens första handbollssammandrag och var väl lite väl övertaggad! 3 matcher, 3 förluster, men lika glad ändå! Och trött... Zzzz...
Vi fick rå om Robin idag och har använt grillringen flitigt! Grillar korv till lunch, gör pannkakor till mellis och grillar marshmallows till kvällsfika! Åsså en burk bullens!
Har ägnat dagen åt att fylla hallen med kläder och få tillbaka mitt vardagsrum. Barnens gamla klädhängare och spaljen åkte ut. Spegeln fick nygammal plats. Blev skitbra!
Tvingade till mig middagsgäster och fick lite vuxet sällskap en stund! Tack för det Carina och Jörgen! Och tack för att jag fick låna sonen en stund!
Nu lite mys en stund innan jag kryper isäng!
Chip

2 kommentarer:

Carina sa...

Tusen tack för maten å sällskapet å att Robin fick hälsa på ♥ Han sa ikväll att han aldrig mer ville följa med på Kevins matcher det va mycke roligare att va me Oscar å den nya storasystern ;-) Kram

Anna sa...

Då vet vi det! Han och Cajsa kom bra överens! Tack för att vi fick låna honom! ❤️