tisdag 18 mars 2014

2014 077

Det var ett tag sedan det blev nån bild så nu fick det bli flera! Den senaste veckan har jag mått så bra! Akupunkturen jag fick i torsdags löste upp massor och jag har bara varit ett stort leende sedan dess! Stressen rinner av och livet lullar på! Skönt!
I helgen fick jag mitt hotellmys med min älskling! Skönt! Men vi var så trötta efter all handboll så när vi äntligen fick egentid somnade vi! Tjejerna spelade Sundsvalls cup i handboll. Alice lag åkte ut i 1/8 final och Cajsas lag förlorade finalen mot Edsbyn med två mål. Men ett silver!!! 03:orna tog Sikeå SK första guld! Grattis!!
Oscar spenderade helgen med farmor och har haft det bra! Bio och mys! Men han tyckte nog att det var skönt att vi kom hem!
Några besök på IKEA hann vi med... Fulla bilen med grejjor!
Nu är vi trötta! Det är tisdag. Huvudet är helt mos. Även om jag är glad och tillfreds och väldigt lite stressad så är jag fruktansvärt hjärntrött. För mycket stimuli helt enkelt. Imorgon ska Oscar vara hemma från skolan. Han känner sig inte pigg. Jag är hemma med honom. Men jag ska till doktorn på uppföljning av hjärtklappningen och det blir intressant.
Chip

Inga kommentarer: