torsdag 6 mars 2014

2014 065

Den här snyggingen har sportlov! Veckan har gått fortare än nödvändigt!
Måndag: Jag jobbar, barnen är med farmor.
Tisdag: Cajsa åker slalom. Alice är med kompis. Oscar är med mormor. Jag får akupunktur och ny frisyr.
Onsdag: Alice är på nagelfix. Vi andra äntrar en blåsig Stantorsbacke.
Torsdag: Bad på simhallen. Oscar fixar middag (med lite hjälp). Cajsa tränar handboll. Jag tar en lång promenad.
Fredag: Bio och shopping.
Lördag: Kalas för Cajsa.
Söndag: Handbollsträning.
Måndag: Back to business...

Mår ganska bra idag. Promenaden blev lite för lång för mitt eget bästa och jag fick dra ned på tempot sista kilometern. Ingen hjärtklappning. Blir lätt hjärntrött. Lite och inget tålamod. Nåja. Jag lever och har fått en möjlighet att vända livet på rätt köl igen. Är bara inte riktigt säker på hur jag ska göra det på ett bra sätt. Skulle vilja dra igång alla mina planer men då blir det fel igen. Antagligen får jag gilla läget och skynda långsamt. Rom byggdes inte på en dag. Inte jag heller.
Chip

Inga kommentarer: