torsdag 6 januari 2011

Dag 6

Idag har det gått lite bättre… Alice har bakat kakor inför sin födelsedag. Gissa om det luktade gott i köket!! Men jag fick inget supersug som jag haft tidigare under veckan. Jag hittade på min egen dessert, portionsformar med cheescake bestående av grädde, ägg och philadelphiaost. För att få liiiiite söt smak doftade jag över lite Stevia (ett naturligt sötningsmedel, Stevia är en växt). Den smakade utmärkt till en kopp kaffe hos grannen.

Humöret börjar stabiliseras, men det försvåras av att jag har en son som gått in i 6-års utvecklingsfasen. Att lyssna på en vuxen funkar inte. Att göra som man är lärd att göra funkar inte. Att göra på sitt eget sätt och helst reta gallfeber på minst en av sina systrar under tiden funkar alldeles utmärkt… SUCKA!!

Dagen för första invägning närmar sig med stormsteg! Ska bli intressant och se hur mycket vätska man har tappat! Själva fettförbränningen startar först om några veckor… Kroppen är inte direkt snabb vad gäller omställningar…

Inga kommentarer: