tisdag 4 januari 2011

Dag 4

Idag är det segt… Tankeverksamheten går på sparlåga, värre än vanligt alltså, och sötsuget driver mig till vansinne! Fick trevligt fikafrämmen idag och jag bjöd på lussebullar och pepparkakor… Gissa om det vattnades i munnen då de andra åt gott. Själv tog jag mig en fejk-ischoklad och sög på… Det kommer att bli bättre, jag vet det, men humöret är inte på topp idag. Tålamod måste vara nåt jag inte får äta, för det FINNS bara inte idag!

Annars har vi väl mest gjort så lite som möjligt. Åkt lite mera skrana, dammsugit, diskat, lagat mat. Till middag blev det lövbit med vitlökssmör och sallad. Gott! Johans hemgjorda vitlökssmör är gudomligt!!

Har fått schemat till kursen jag ska läsa under våren. Kommer att krävas mera tankeverksamhet av mig då… Har fått två inlämningsuppgifter som ska in före första träffen i februari. Blir till att börja plugga nu då…

Inga kommentarer: