måndag 3 januari 2011

Dag 3

Idag drogs det ut en tand på äldsta fröken Gradin. Hon klarade det galant, som vanligt!

Var för första gången på tre dagar hungrig innan middagen! Egenkomponerad måltid bestående av kryddade kycklingben i ugn, coleslaw och ett härligt glas kallt vatten! Sen lite kaffe på det!

Mindre sug idag… Men lite gotta vill man ju ha, och fett ska ju in i massor, så jag smälte lite kokosfett (naturligt, ekologiskt, oraffinerat) och blandade i kakao. Nu BORDE jag få i mig min dagliga dos fett…

Sista Harry Potter-filmen (på DVD) ska avnjutas ikväll, sen är det bara att vänta på att den färskaste filmen svalnar och bränns ut på skiva!

Har åkt skrana med barnen idag. Riktig sagoskog ute! Mycket snö på granar och tallar. Spår i snön efter allehanda djur. Mysigt! Det enda som fattades var varmchoklad och mackor, men det får jag vara utan i vinter…

2 kommentarer:

Jenny sa...

Kör du LHC eller LCH eller vad det nu heter?

Anna sa...

Jag och din bror kör LCHF. Men nu har min mage kraschat... Får väl se om det ordnar upp sig på några dar... Jag är ju inte van att äta så mycket gott på en gång samtidigt som man är förkyld...
kram