söndag 2 januari 2011

Dag 2

Kom på mig själv med att sitta och tänka på glass... Mindre bra då man ska undvika den varan... Valde några skivor salami och lite brieost istället och magen och suget avtog! Dock var middagen ingen höjdare, så jag hoppas att Johan kan ragga ihop lite bra recept under kvällen...

Oscar: "Mamma, du är min superälskling!! Pappa är min mittemellanälskling, för han sticks ibland..."
Jag kan hålla med honom om stickandet... ;)

Imorgon är det tandläkardag för äldsta barnet. Ännu en tand som ska dras... Vi får väl se hur det går!

Jag har dock börjat med min Mindfulness-träning och det är riktigt behagligt! Synd bara att folk (läs: min familj) inte kan låta mig ligga för mig själv de få minuter som träningen tar. Även om man blundar och har hörlurar så är det tydligen ok för alla att kasta sig över en... sucka
Men den här träningen ska väl göra så att jag får mera tålamod och ska klara såna saker, kanske...

Inga kommentarer: