torsdag 22 augusti 2013

Dagens bild nr 234

Fullmåne! Vackert!
Idag har jag retat gallfeber på en person. Och förlåt förlåt förlåt förlåt men guud vad det kändes bra! Jag kommer att få lida för det men det var helt klart värt! Jag är en ond människa! Men ibland måste det bara få komma ut!
Annars har det varit en bra dag! Har haft ont i vänster axel och min sjukgymnast säger att muskelfästet till biceps är lite svullet. Jag har ingen aning om vad jag gjort! Antagligen för lite... ;)
Mitt knä ömmade tidigare i veckan så idag tänkte jag testa det med en löptur. Det är ju dumt att ge sig ut i skogen om knät helt plötsligt ger upp, så jag valde löpbandet på hälsan. Det gick jättebra! Sen 30 situps på det. Storstädade hela huset och kan med gott samvete göra helg! Fast jag jobbar ju imorrn, men ändå!
Chip

Inga kommentarer: