tisdag 6 augusti 2013

Dagens bild nr 218

Ännu en dag. Var väl inte den gladaste imorse men fick ett oväntat men välbehövligt samtal med den finaste vän man kan ha! Skönt när någon sticker in huvudet i ens rum och säger: Hur mår du egentligen? Nu ska du prata! Och jag pratade och grät en skvätt. Det var skönt! Mest och bäst av allt var nog vetskapen om att jag har en fantastisk vän som finns där, alltid! <3 Tack Linda!
Sen gick dagen lättare! Städat fixat och donat på jobbet! Nu är vi redo att börja jobba "på riktigt"!
Cykeltur hem, 60 situps på gräsmattan, 20 armhävningar och sen ramlade familjen in! Snabb middag och fotbollsträning för Cajsa. Tog mig en promenad kombinerad löptur medan hon tränade. (Tycker att det kan räcka med motion när jag cyklat 1,6 mil idag och dessutom ny rekordtid hem, trots kraftig motvind!!) Hann med min tredje vinterpratare för dagen och känner lugnet lägga sig. Kan varmt rekommendera Soran Ismail, Morgan Alling och Sissela Kyle!
Vänner växer inte på träd! Var rädd om de du har, det tänker jag vara! Tack finaste Linda, igen! Du är så klok! <3
Chip

Inga kommentarer: