måndag 19 augusti 2013

Dagens bild nr 231

Så var det dags igen... Min kära almanackas sommarlov är slut! Tillbaka i arbete...
En tur till Umeå för spruta idag. Skönt med kortdag så här i början av veckan.
Fick mig en pratstund med finaste Linda idag! Ja må hon leva, ja må hon leva, ja må hon leva uti hundrade år! Ja visst ska hon leva, ja visst ska hon leva, ja visst ska hon leva uti huuundradee ååååår!! Grattis på födelsedagen fina vän! Hoppas att du fick lite lugn och ro idag!
Idag har för övrigt varit en trött dag. Sovit halvtaskigt pga fullmånen. Förkyld. Ja, det behövs inte mer. Måste kanske börja knapra D-vitamin redan eftersom jag inte är ute så mycket... Hade tänkt mig ut en sväng ikväll, men knäet gör ont så jag gjorde 30 situps och 10 armhävningar. Var tvungen att koppla fast fötterna och då gjorde det ont i knät igen. *sucka*
Måste komma ihåg att packa gympakläder till Oscar... Han kan inte somna efter att ha försökt i 15 minuter. Kat-a-strof!
Chip

Inga kommentarer: