fredag 14 augusti 2009

Ont

Ja, jag har faktiskt ont! Här har vi burit möbler och kartonger i flera dagar så ryggen känns helt ur led. Bokade in mig hos Östen och fick hjälp att rätta till felen, det var fler än ett... Efter behandlingen säger han att det kommer att göra lite mera ont första kvällen och sen bli bättre... Vaddå lite ont! Jag känner mig som ett kolli! Får inte vrida huvudet så att jag tittar över axeln, det gäller överkroppen med för den delen... Ordagrannt sa han: Du får inte backa med bilen. Nähä. Skit också! Fast jag har backat i alla fall. Det finns ju backspeglar!!

Hade planerat att städa hela huset och baka lite mera kakor, men icket! Östen sa bestämt ifrån att jag inte fick göra nåt, så jag tog honom på orden! Fast Cajsa hjälpte mig att fixa tårta till imorrn, så nu är den klar. Hon var helt fantastisk! Här stod vi och gjorde en tårta som hon inte får äta, och hon provsmakade inte en enda gång!! Har aldrig hänt förr!

Dagens låt: Ont, det gör ont - Lena Ph
Men trots allt så finns ju kärleken min i närheten så jag behöver bara ropa så kommer han som ett spjut! Så man ska väl inte påstå att jag klagar... ;-)


Inga kommentarer: