torsdag 13 augusti 2009

Första veckan

Nu är första arbetsveckan avklarad. Fast jag ska jobba några timmar imorgon eftersom jag ligger lite väl mycket minus på flexen. Men så här trött och slut har jag aldrig känt mig efter första arbetsveckan, ever! Vi har fått nya lokaler och har flyttat vår verksamhet under den här veckan... Jag har burit möbler som värsta flyttgubben och känner mig "opphängt å nersläfft" idag. Måndag gick bra, tisdag hade jag träningsvärk, onsdag var jag öm och trött, trött, trött och idag har jag inte kunnat vrida huvudet åt höger utan att det huggit till i nacken... Passade på att boka en tid hos vår sjukgymnast imorgon så att jag kan få gå hem och vara ledig några dagar efter behandlingen...
Har pimpat mitt nya rum idag med gardiner och annat myspysigt! Ska ta en bild imorgon då jag strukit gardinerna också... Men sen är det helg, och då ska vi bara ta det lugnt!!

Inga kommentarer: