onsdag 5 augusti 2009

En dag på Nolia

Idag har vi gått och gått och gått... Vi har varit på Nolia. Som vanligt är det massor att titta på i mässhallarna och ännu mera ute. Vanligtvis brukar jag kunna gå i hallarna i flera timmar, men idag ville jag bara ut och kolla 2010-års husvagnar! Hittade flera bottennapp och vet nu helt säkert att jag INTE kommer att satsa på en Hobby, EVER! Snacka om plastkänsla i vagnen... Fast å andra sidan var jag inte så förtjust i Adria heller, innan vi skaffade vår... Meeeen... Idag hittade jag vagnen med stort V: En Cabby. Jo Peter, du läste rätt! Den skulle passa vår familj perfekt! Fast vi måste skaffa en ny bil och E-behörighet först... Sen har vi naturligtvis hittat vagnen vi ska ha när barnen inte längre vill följa med, men det lär dröja tills den dagen kommer...
Några små inköp gjordes naturligtvis. Sockar till mig och barnen. Vinterhandskar till barnen. Vi köpte samma typ av vante för 2 år sedan och dom har hållit bra! Stänger ute väta och håller värmen bra.
Johan hittade sitt utespa för 139000:- med TV och allt... Ja ja, vad är väl en bal på slottet...
Nu är det bara finanserna som saknas...

Inga kommentarer: