söndag 23 augusti 2009

Man kanske skulle bli svampkonsulent

Men guuud va trögt det går! Har vissa problem att hitta nåt intressant att skiva om. Idag har det varit en ganska tung dag. Var på en underbart trevlig surströmmingsskiva på föreningshuset igår, men hade svårt att gå den rakaste vägen hem. Det blev den lite krokigare... Men hem kom jag till sist.
Tog mig en tur i kantarellskogen idag och hittade lite grand. Men jag skulle önska att jag kom till ett ställe där det fanns hur mycket som helst.
Imorrn är det en ny arbetsvecka. Nya utmaningar. Nya förkylningar. Nya maträtter.
Imorrn börjar jag min nya diet och hoppas att den ska falla väl ut. Målet är att minska i omfång och vikt. Men men den som lever får se...
Angående överskriften så är det faktiskt ett alternativ jag skulle kunna tänka mig! Nån dag. Nån gång. I nåt liv...

Inga kommentarer: