söndag 13 juli 2014

2014 194

Vilken vecka!
Tisdag:Een tur på stan. Alice fick spruta. Cyklar till Bäck på middag.

Onsdag var varm och då passade jag på att få akupunktur! Poolen var badklar och Alice hade badkompis. På kvällen åkte vi till Umeå och tittade på Ace Wilder. Jag var inte imponerad...

Torsdag: Åkte vi och fiskade i Ängersjön med Elis och Jenny. Jag fick flest fiskar och Jenny fick de största! När hon fick upp sina monster kunde det låta så här:
"Nä Oscar, vi låter en vuxen ta loss den från kroken. Anna! Kan du komma!" Hahaha!

Fredag: en tur till Långviksand medan Cajsa följde Lova till Killingen. Sen middag i Sävar hos Jens och Pernilla. Trevligt!

Lördag: Lunchsällskap av Jenny, Elis, Greta och Kerstin. Naturligtvis ett dopp i poolen! Sen kom Ulf, Johanna, Evan och Velma för en fisketur i ån och grillmiddag.

Söndag: Varmt! Lämnar barnen i Bäck och åker till Degernäs för middag med jobbet.

En fullmatad vecka! Där emellan har jag suttit i en solstol och läst Femtio nyanser av honom, samt Femtio nyanser av mörker. Nu är Femtio nyanser av frihet beställd och jag kan knappt bärga mig! ;-) Bättre semester får man leta efter!

Ett steg i taget. En dag i taget. Allt kommer att bli bra.

Inga kommentarer: