onsdag 14 maj 2014

2014 134

Det tar sig! Ljus! Grönska! Love it!

Drabbades i måndags av den värsta nackspärren/skulderbladslåsningen ever! Inte ens Östen den bäste kunde få det att lossna. Hade som tur var tid för akupunktur, så efter att ha legat med nålar fulla framsidan av kroppen, fick jag lägga mig på mage och få nålar på ryggen och värmelampa. Sköönt! Sen lite mjuk massage och därefter började hon "skrapa". Jag ver inte vad hon använder men hon skrapar med något över musklerna och jag känner mig alltid mjuk och avslappnad efteråt. Den här gången använde hon lite mera kraft för att få loss skulderbladet som fastnat. Hon fick loss det! Halleluja! Men ett rejält blåmärke fick jag på köpet. Det var det värt!

Tisdag var en fullmatad dag! Istället för att vila på kvällen tog jag och tjejerna tag i storstädningen/saneringen av husvagnen! Kul! Guud vad den var skitig! Har hälften kvar. Skam den som ger sig! Sen ska jag dränka den i desinfektionsmedel...

Trodde jag skulle vara mörbultad idag, men ikket! Var dock trött efter jobbet och tog en stunds time out. När Cajsa sen tränade fotboll tog jag mig en skön promenad och kände livet komma åter! Det är så härligt! Ser med glädje fram emot en ledig fredag med endast trevligheter inbokade! Ja, förutom bilbesiktningen då... ;-)

Ett steg i taget. En dag i taget. Allt kommer att bli bra!
Chip

Inga kommentarer: