fredag 20 augusti 2010

Jag slutar aldrig att förvånas

Människors beteende fascinerar mig dagligen! Ibland förväntar man sig att folk ska uppträda på ett visst sätt och så gör de helt tvärt emot och man blir väldigt förvånad... Om man parkerar på fel ställe på Coop så kan man bli ståen länge innan man tar sig ut. Det hände senast idag och som vanligt så är det en herre på 55+ som stannar och släpper fram en. Tack för det, men min undran kvarstår... VARFÖR i hela friden kan inte yngre människor stanna till och släppa fram nån som stått och väntat i flera minuter? Personligen så försöker jag vara så vänlig som det går och släppa in folk enligt blixtlåstmodellen, men tydligen är jag en raritet i samhället, vilket i sig är trevligt, men ändå!

Shoppade gärnet idag. Byxor x3 till Cajsa och Oscar. Regnkläder. Mössor. Mat. Dessutom fick jag gå på både Jula och Biltema. Jippi. ...
Imorrn är det surtrömmningsfest hos grannars och det ska bli så fantastiskt gott och trevligt!

Inga kommentarer: