måndag 16 augusti 2010

Hmmm

Intressant det där att ha Google Analytics. Jag har besökare från flera länder, även om många av dem säkert kom in på sidan av misstag. USA, Storbritannien, Tyskland, Norge, Ukraina, Spanien, Danmark... Tja, välkomna till en förvirrad värld!

Idag har jag gjort nåt av det värsta som finns. Jag har hållit föredrag. Visserligen bara redovisat ett resultat som jag sammanställt, men det var inte vilka som helst som lyssnade. Det var 20 lärare... och lite annan personal. Jag måste ha varit röd som en tomat och jag stakade mig ibland. Virrade till det vid ett tillfälle och hade mest lust att bara rusa därifrån. I vanliga fall har jag inga problem att prata inför folk, men lärare... Dom kan ju det där med att undervisa. Dom låter säkra och kunniga och stakar sig inte en gång. Men jag... Det går huuur bra som helst att undervisa en grupp verkstadsarbetare i första hjälpen, men inte detta! Jag fick dock beröm av åtminstone EN person efteråt... Det behövdes!! Tack för det! Viktigast av allt är dock att jag överlevde!

Igår var det dags för födelsedag. Min. Totalt oviktig tycker jag, men kidsen tyckte att det var viktigt. Därför sjöng dom för mig och kom med hemgjorda paket när jag låg i sängen! Gullungar!! Men jag måste säga TACK! för alla UNDERBART FINA presenter jag fick under dagen! Nu blir det både målarfärg och en ny lyktstolpe ute på gården! Åsså lite ny outfit på Lord! Måste ta mig en svängom dit innan helgen då vi ska äta surströmming.

Bara för att inte glömma sommaren helt så kommer här en underbar semesterbild!



Nej, inte den!! Jag menar ju den här:


3 kommentarer:

Annica sa...

Man behöver inga ny kläder för suring, möjligtvis varma

Anna sa...

Ska vi sitta ute?

Anonym sa...

Du klarade säkert föredraget med glans du ska bara nästa gång tänka på att det är du som är experten
KRAM Kerstin