tisdag 30 september 2014

2014 273

Tiden går fort! Vintersäsongens träningar har börjat. Nästa vecka börjar min på allvar. Jobbet kör på. Just nu känner jag mig påhoppad av alla...

Läxor och rutiner ska ordnas upp och dessutom är Johan i Stockholm på kurs en vecka...

Imorse hände nåt kul! Precis innan jag skulle åka till jobbet var räven uppe på bron och snodde en av Johans skor! När jag ropade på honom, för han var kvar på gården, blängde han bara på mig och traskade iväg med skon i munnen! Jag bara garvade! Det gjorde min dag! Måste ta mig en tur i skogen och leta reda på grytet och skon!

Cajsa fick i läxa att skriva om en person som hon ville he en blomma till. Motivera och beskriva personen. Och det var jag! Älskade barn!

Ett steg i taget. En dag i taget. Allt kommer att bli bra.

Inget är omöjligt. Det omöjliga tar bara lite längre tid att genomföra.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Va bra för vi har snart inga skor kvar./Annica

Anna sa...

Hahahaa! Kanske dags att lära sig att ställa skorna inomhus Annica!!