måndag 23 juni 2014

2014 174

Så var jag där igen. I ilskan. Har svårt att skaka av mig småsaker. Stör mig på småskitsaker. Ofta är ilskan helt missriktad och sitter i nån sorts avundsjuka. Jag vet inte. Vissa gånger handlar det inte ens om avundsjuka utan om att jag tycker synd om den som inte vågar ta en konflikt eller säga som det är direkt till mig. Men jag vet också att allt sitter hos mig själv.
Ibland känner jag inte igen mig själv heller. Inte alls. Ibland handlar det om att jag vill känna tillhörighet till en grupp men inser att jag aldrig kommer att bli del av den gruppen. Sorg kanske. Jag har ju min egen grupp.

Idag har jag och barnen shoppat! Både kul och jobbigt. Tar mycket energi. Sen sov jag en timme innan middag och en timmes tantfotboll. Fotbollen var kul! Men jobbig... Men med mina nya fotbollsskor gick det mycket bättre att springa!

Ett steg i taget. En dag i taget. Allt kommer att bli bra.

Inga kommentarer: