söndag 15 juni 2014

2014 166

En sån ljuvlig kväll! Jag har ingen lust att gå in! Nånsin! Inte ens myggen kan få mig att kapitulera! Eller?

# Idag har tomatplantorna fått större krukor.
# Cajsa har spelat match mot Umedalen. Förlust 1-2 men en väl genomförd match! RIK hade lika gärna kunnat vinna! Av Cajsas förkylning syntes inte ett spår under matchen! Vid förra mötet vann Umedalen med 6-0, så i mina ögon var detta en vinst!
# Tagit ned förtältet till husvagnen och lagt allt i sina nya fina väskor!
# Klippt gräs och rensat ogräs.
# Grillat till middag!
# Hämtat tröja och vattenflaska till nästa veckas fotbollsskola.
# Suttit i solen och filosoferat.
# Och mycket mera!

Life is good!

Imorgon ska jag boka tid för egen omvårdnad. Akupunktur. Dags att sköta om sig själv en stund igen. Så himla lätt att glömma bort. Imorgon är det dessutom den första fotbollsträningen med ett gäng glada fotbollsmorsor! Ska verkligen bli superkul! Om det blir fler träningar ska jag investera i ett par fotbollsskor och egna benskydd! Imorgon måste jag nog låna Cajsas... ;-)

Ett steg i taget. En dag i taget. Allt kommer att bli bra.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det värmer i hjärtat på mamma , när jag får läsa att du mår bra,att du njuter av det lilla. Älskar dig, och din familj. Kram älskade unge. <3
Mamma