söndag 20 april 2014

2014 110

Påskdagen. Började med ett kyrkobesök. Påskmässa med påskspel och nattvard. Riktigt trevligt! Hela familjen var där. Två på scenen och tre i publiken. Cajsa och de andra "kvinnorna" delade ut påskliljor till besökarna på vägen ut!
Sen ilade vi hem och fixade lunch till de självinbjudna gästerna Jens och Loke.
Däckbyte. Min älskade make har ordnat det så att han inte kan byta däck i år. Det blev mitt jobb. Tyvärr fick vi inte loss bultarna på hans bil, så det blev bara mina däck som blev utbytta och pumpade. Dock utövade jag övningar som kroppen inte är van vid, och det kommer att kännas...
Har också hunnit fixa med mina rabatter och påbörja städning av lagårn.
Igår besökte jag graven för första gången. Gud vad jag saknar dig! Vad VI saknar dig! Du fattas nåt så otroligt mycket! Vi tände ljus till dig och satte dit fina lyktor.
Imorgon är en ny dag. Nya möjligheter och mest troligt en ny träningsvärk...
En dag i taget. Ett steg i taget. Allt kommer att bli bra.
Chip

Inga kommentarer: