lördag 9 januari 2010

Tack mamma!

Tack vare min underbara mor har jag nu bondepraktikan i min hand. Varje dag kan jag notera vad bondepraktikan säger om både det ena och det tredje. Enligt den ska det bli en fin sommar... Men vem vet... Ska utforska den mera framöver!

Vi har idag haft födelsedagsfirande här hemma då Alice fyllt 8 år! Hipp hipp HURRA! Hon fick nog några presenter hon var nöjd med, men eftersom de flesta var kläder så ser hon fram emot kalaset imorgon då hon ska få presenter av sina kompisar... Hon hade bestämt tacos till middag så det fick hon naturligtvis i sällskap med morfar och Karina. Sen spelade vi spel och efter att Alice bytt lag från pappas till mitt så vann vi! STORT! Det spelet var så kul att vi nog ska spela det igen! Fast Oscar tröttnade fort...
Dags att vila inför morgondagens kalas!

2 kommentarer:

piDDa sa...

Ja det är bra Anna, kolla upp nu hur vi får det i sommar. Regn har vi ju liksom redan gjort så det räcker 2009 tycker jag.

btw: http://www.bondepraktika.se

Anonym sa...

Den som är intresserad av att äga en egen bondepraktia, så finns den att köpa på fackbokhandeln, coop, och granngården.
Mamma