onsdag 10 juni 2009

Studenten

Det känns som om det var evigheter sen jag tog studenten... Och det var det nog... 16 år sedan... Idag tog min systerson Jonathan studenten. Jag skulle åka och titta men kom lite för sent... Dom hade redan klivit upp på traktorvagnen när jag kom, men jag väntade tills han kom tillbaka och kunde gratulera honom då! Blev sedan bjudna på smörgåstårta och middag där!
Senare på kvällen drog vi vidare till nästa studentskiva och fick mera mat. Men jag tog bara en kopp kaffe! Min mage var FULL!

Nu är vi äntligen hemma och tvättmaskinen går för fullt! Alice examenskläder som hon fått av faster Jenny är ju naturligtvis inte rena... Hoppas bara att de hinner torka till den stora dagen imorgon! Sen är det äntligen sommarlov!
Hon fick förresten sina efterlängtade nya skor idag! Dom var tydligen jättesköna och det var ju bra... Dom var ju inte gratis precis...

Inga kommentarer: