onsdag 5 februari 2014

2014 036

Jag är inte speciellt förtjust i teknologi idag. När jag skulle ladda upp mitt skolarbete i en mapp så gick inte det. Då skulle man skapa en nätverksplats och så skulle det funka. Men det gjorde det inte. Satt i en timme och slet mitt hår. Har snart inget kvar... Skickade ett mejl till fröken, och då visade det sig att kommandot ladda upp hade fallit bort. Hon löste det och lade in mitt arbete i mappen. Tack för det!
I uppgiften, som heter individuellt arbete om stressrelaterad ohälsa, ingick det att ladda upp filen i mappen. Om jag inte fått dit den hade jag blivit underkänd. Har aldrig känt mig så stressad över nåt arbete som i den här kursen!! Det ska bli skönt när den är över!! Är duktigt less på att leta vetenskapliga artiklar! Bara grupparbetet kvar, och ett seminarium och ett quiz. Sen är det färdigläst för den här gången!
Skippade kören ikväll. Kändes som att jag behövdes hemma...
Chip

Inga kommentarer: