lördag 25 januari 2014

2014 025

Det finns dagar och det finns dagar. Idag har jag fått spendera dagen med nästan hela min fina familj! Alice saknades då hon spelat handboll i Härnösand. Idel förluster men inga sura miner!
Vi andra har shoppat. Oscar och jag fick nya skidor och pjäxor. Lite nya byxor till Cajsa och massor av mat till oss alla. Men så skulle jag köpa lite kläder till mig själv... Dom pengarna sparade vi. Man kan inte prova kläder när man kräks åt sin egen spegelbild. Nä. Det blev inget inköp, även om behovet av vissa kläder är stort så, nä. Inte idag. Inte med Oscar sittandes i provhytten som hela tiden säger, det blev fint mamma, då man själv ser och känner att det inte alls är fint. Han är snäll han, men idag behövdes liksom inte den hejaklacken om jag säger så.
Kastar mig ut i det okända vad gäller middagsmaten idag. Får väl se vad familjen tycker.
Chip

Inga kommentarer: