söndag 5 januari 2014

2014 005

Nu har det börjat! Det nya träningsåret! Besökte gymet och gjorde "stora rundan". Eftersom jag planerat in mer än ett pass per vecka så blir det olika övningar och olika fokus beroende på vilken dag det är. Egentligen handlar det bara om hur mycket tid jag har vid varje tillfälle... Men jag är helt säker på att detta kommer att kännas imorgon!
Rester från gårdagens middag blev dagens middag. Fyra vid bordet då stortjejen sover borta. Sen blev det familjekamp i bowling. Johan vann första och Cajsa den andra rundan.
Idag skickade jag in det individuella arbetet till skolan. Nervöst innan jag tryckt på skicka-knappen. Nu kan inget mera göras. Då är det bara att ta tag i gruppuppgifterna... Men det är morgondagens bekymmer. Nu blir det söndagsmys!
Chip

1 kommentar:

Anonym sa...

Heja vad du är duktig 😊/ kram från latmasken på Johan Vales❤️