söndag 2 juni 2013

Dagens bild nr 153

Idag hade jag tänkt lägga ut en bild på min fina nya rabatt som jag gjort, men planerna ändrades då jag trampade snett (i en grop) bärandes på en jordsäck. Sucka! J****s***f**!
Annars har det varit en bra och produktiv dag, fram tills nu då. En löptur/promenad i regnet på morgonen med efterföljande situps, benlyft, planka och crunches. Ett mindre genomtänkt beslut att anta ett vad att i 30 dagar träna magmusklerna. Jo, bra i långa loppet men liite jobbigt.
Sen blev det frukost, en tur till Robban för att titta en stund på 03/04-flickornas match, hämta mina döttrar från scouterna, rensa ogräs, fixa till min nya rabatt (med lite hjälp från Johan), fixat middag, flyttat plantor och sen platt fall. Mycket blev gjort trots allt!
Imorgon måndag med allt vad det innebär. Förhoppningsvis behövs inga kryckor, men den som lever får se!
Chip

1 kommentar:

Anonym sa...

Ajaj det där såg icket bra ut:( Hoppas det läker snabbt! / kraam Linda