onsdag 22 maj 2013

Dagens bild nr 142

Idag har varit...en dag med många känslor. Dagen gick bra men kvällen blev jobbig. Jag hade inte förväntat mig att den skulle bli lätt, men det är energikrävande när alla känslor tumlar runt i en tillsammans med en tomhet och utanförkänsla.
Jag sitter och lyssnar på bästa kören. Har fått kramar och fina ord. Känner mig välkommen. En i gänget. Men ändå inte. Gamla välkända sånger att nynna med i. Nya sånger att lyssna till utan att känna delaktighet. Rysningar när det är vackert och känslofyllt. Tårar i ögonvrån. Tomhet när allt är över. Jag var inte delaktig. Bara ledsen. Men inga tårar. Ingen gråt. Bara tom. Helt återhämtad är jag inte. Inte än.
För att få plats med alla känslor gjorde jag 100 squats och 100 situps. Känns bra!!
Chip

2 kommentarer:

Carina sa...

Kram♥

Anna sa...

Tack! Kram <3