fredag 3 maj 2013

Dagens bild nr 123

Behöver jag det? Nej. Är jag värd det? Ja. Vilken dag! Har hunnit huur mycket som helst! Skickade barnen med taxin. Fick skorstenen sotad och bjöd på kaffe. En snabbis till Coop och godishuset. 10 minuter på crosstrainern (jag vet, barnsligt, men jag orkade inte mer just då). 58 squads och 28 situps. Dammsugat. Tvättat. Duschat. Lunch. Hämtat klädpaket på ICA. Pyntat monter på vårmässan. Fikat. Sålt en cykel. Skjutsat Cajsa på träning. Tankat. Hämtat träningsskor som glömdes hemma. Fixat fler reklamblad. Sett till att reklamblad och hjärtstartare hamnade i vår monter. Surrat en stund på träningen. Surrat jobb efter träningen. Fixat middag. Surrat med älskling.
Tycker att jag är värd att logga ut hjärnan en stund efter en dag med mycket innehåll!!
Trevlig helg!
Chip

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är du verkligen värd<3 / Linda

Anna sa...

Tack Linda! ♡