tisdag 7 maj 2013

Dagens bild nr 127

Mina plantor!! Visst växer dom bra!
Idag blev det 59 squats och 55 situps! Tur att jag har min pt Oscar som ser till att vi gör det varje dag! Det blir lite (läs ingen) konditionsträning men lite muskler kan man väl stärka! Jag gör det för min skull. Min kropp. Mitt liv. Min självkänsla. Jag bryr mig inte om vad andra tycker om min kropp eller mitt utseende. Jag hoppas att mina vänner ser insidan och att ni också gör saker för er egen skull! Allt man gör ska man göra för sin egen skull, för orkar man inte med sig själv orkar man inte stötta andra! All träning, alla kostvarianter, allt ska man göra för sitt eget välbefinnande! Människor som har åsikter om hur man lever sitt liv avundas egentligen modet man har att kämpa mot sina egna mål och sina egna drömmar!
Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är så klok <3 / Linda

Anna sa...

♡ @Linda
Jag lär mig av en som vet och kan! Du! Min hjälte! ♡