onsdag 3 april 2013

Dagens bild nr 93

Idag fyller min älskling år! Grattis! Han blev firad med den traditionella sången på morgonen och tårta till kaffet. Som avslutning blev det middag och bio på tu man hand. Minns rakt inte när det hände sist!
Bio ja... Vi såg Jack the gigant slayer. Helt ok film, premiär och allt. Men i 3D! Jag menar, vad är grejen lixom? Yrsel? Ja. Trötta ögon? Ja. Ibland svårt att hinna se? Ja. Vill jag göra igen snart? Nej. Tack men nej tack!
Nu blir det lite vila i soffan innan sängen kallar... Imorrn ska jag dejta världens bästa Östen och förhoppningsvis få lite ordning på nackeländet.
För er som är sugna på en riktigt god chokladtårta kan jag varmt rekommendera den här: www.svt.se/gokvall/recept/chokladtarta
Servera gärna med vispad grädde till!
Chip

Inga kommentarer: