söndag 28 april 2013

Dagens bild nr 117

Lördag! Fast egentligen gillar jag fredag bättre än lördag. När det är lördag så gruvar jag mig för att det snart är söndag och en ny vecka börjar...
Vi åt surströmming! Mmmm! Jag provade en LCHF-variant som fungerade utmärkt! Sen blev jag inte sådär superproppmätt heller som man annars blir av surfisk. Min klämma var ett extra tjockt fröknäcke och istället för potatis kokade jag rättika. Den smakar inte så mycket men gjorde smaken av strömmingen lite mildare. Till efterrätt fick gästerna kladdkaka med hallon och grädde medan jag skippade kladdkakan. Riktigt gott!
Chip

3 kommentarer:

Anonym sa...

Är det dags att byta jobb?

Anna sa...

Nä!

Anna sa...

Det är så mycket man ska komma ihåg att göra inför måndag. Skolväskor, tvätta kläder, alla konflikter innan man tar sig iväg, allt tjat. Mindre sånt på fredan...