söndag 20 mars 2011

Dag 78

Tiden går. Förra lördagens invägning var en glad och lättsam tillställning. Denna vecka kom de 9 hg som jag tappat tillbaka… Okej, jag erkänner, jag åt en semla i fredags och glass igår… Men men… Johan fick också ett plus denna vecka. Men på det hela taget är jag nöjd! Jag kommer i tre par byxor som jag inte kunnat ha på flera år!! Tjohoo!! Nu blir det en hårdsatsning den kommande veckan och sen en ny invägning med glädjande resultat! Målmedveten mental träning. Visualisering. Affirmationer. Åsså ett gott humör! ;)

Har spenderat förmiddagen i solen och kinderna lyser nu röda som stoppljus… Vi grillade korv och pinnbröd till lunch och nu drar vi iväg på kalas för att sedan snabbt komma hem och förbereda middag för svärfars, bästaste Jenny och sötaste Elis!

Inga kommentarer: